fredag 7 oktober 2011

Vardag igen

Efter ett par hektiska veckor inför Emma och Pauls bröllop som var sagolikt vackert, liksom vädret, så är vardagen här igen. Jag har aldrig varit med om en dag som gick så otroligt snabbt förbi och det tar nog ett tag innan allt sjunkit in.

Jag har inte suttit i kortverkstan på länge men jag har i alla fall ett kort att visa som jag gjorde före bröllopsveckorna.

Tummen och hans mamma är figurer som Emma har en relation till eftersom hon läste Inger och Lasse Sandbergs böcker när hon var liten. Stämplarna finns att köpa hos Kortmakaren.


Maria

3 kommentarer:

Tigerblomma sa...

Åh vad fina! Hoppas du hittar in i verkstan snart igen. Det är så roligt att titta in här hos dig.

Aase sa...

Så roligt att dessa stämplar dykt upp, gillar både stämplar och papper.
Hoppas du kan njuta av lugnet nu efter alla bestyr som jag förstår att du haft.....
Jag är glad att jag hittade din blogg igen hos Kortmakaren, tappat många länkar vid datakraschen i våras.

Kram Aase

Muffin sa...

Mums!