söndag 30 september 2012

Pysselträff

Igår var det en vecka sedan jag var på pysselträff i Gråbo. En dag som går väldigt väldigt fort. På varje ny träff tror jag att jag ska hinna göra massor men som vanligt blir det praktiskt taget ingenting gjort. Jag är bara ingen träffpysslare, det är bara att acceptera. Det trevligaste med hela dagen är att träffa alla pysslarkompisar och få se deras kreativitet flöda. Ingrid, Lovisa, Muffin, Sara, Linnea, Wilma och Maria.
Jag var faktiskt med på en utmaning vilket inte heller är vanligt när det gäller mig. Utmaningen var om jag minns rätt, något stämplat och washitejp. Jag hade suttit och färglagt digistämplar jag hittat här och tejp bjöd både Maria och Muffin på. Vem jag fick den gröna tejpen av kommer jag inte ihåg.

Sköna söndag!

Maria

2 kommentarer:

Ingrid - Inola sa...

Det här kortet är ju bara hur gulligt som helst - prickigt är fint! Tack för trevligt pysselsällskap, alltid lika kul att ses!

Muffin sa...

Detta kortet är helt underbart! Jag letade också upp de fina digi-stämplarna och har tryckt upp några ex. Har använt en kanin som jag visar snart. De är jättefina, tack för tipset!
Kram!