måndag 11 mars 2013

Scrappmässa

Igår besökte jag vårens Stämpel- och scrapmässa i Göteborg som i år var en väldigt liten mässa. Inte så dumt faktiskt. Det gick fort att gå några rundor och det blev heller inte mycket handlat för min del. Köphysterin har avtagit för längesedan och jag har vad jag behöver och lite till. Jag har ändå en hel del stämplar som jag fortfarande inte använt. Det finns väldigt mycket nytt i fråga om tekniker, pennor, färger och stenciler m m som många gör fantastiskt fina saker med men intresset har inte väckts hos mig.

Kortet jag visar är från träffen hos Kortmakaren. Jag har sett skissen någonstans och tyckte den var fin.
Ugglan är från Gummiapan och texten som egentligen är en längre stämpel är från Kortmakaren.

Fantastiskt vackert väder och bara några minus. Nätterna är väldigt kalla, i morse var det -15.


3 kommentarer:

Ingrid - Inola sa...

För första gången sen jag började med den här hobbyn bestämde jag mig aktivt för att inte gå på mässan. Jag har verkligen allt jag behöver (och lite till!) och behöver istället bli av med lite grejer ... Mottot för året är att använda det jag har. Sen är det förstås alltid mysigt att träffa pysselkompisar och kolla in nyheterna.

Tigerblomma sa...

Vilket fint kort du har gjort. Älskar färgerna.
Vad roligt det var att se dig där. Jag gjorde inte av med mer än 21 kr på mässan den här gången.
Kram

Muffin sa...

Vilket urläckert kort!